:: wpis
:: główna


:: rolki.koń
:: mASTER
:: Muzofiljak
:: OstryBlog
:: youtube

Archiwum:
2018
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009

Kontakt:
:: Mail ::

:: GG: 6989882 ::


Sesja - Uczing Mode On


Link 25.01.2011 :: 14:29 Komentuj (0)
Taki maly szybki newsik bo siedze i ucze sie matmy,
Po cichu nie umiem sie uczyc wiec podrzuce pare kawalkow przy ktorych dzisiaj kuje ;]



Rogues - Not So Pretty (Feed Me Remix)



















Dragonette - Volcano (Zeds Dead Remix)




















hmmm dalej damy moze jakies starsze kawalki z playlisty,
np takiego oto pizgacza:
Dj Fresh - Living Daylights I & II (wiem ze sa podobne ale nie wiedzialem ktore wstawic)





















Los Campesinos - You! Me! Dancing!








A tutaj cos dla ludzi ktorzy ogladali Pulp Fiction i wiedza co ostatnio podbija internet :P
http://www.youtube.com/watch?v=RDEUof2Xntg
(zablokowali mozliwosc umieszczania na stronach)





Starczy na dzis, nawet murzynek wie ze nie mozna sie obijac za duzo ;]










Zombie Blog


Link 11.01.2011 :: 23:51 Komentuj (0)


W koncu jest swoj sprzet wiec wracam do obiegu,
Dochodze do wniosku ze ten blog jest jak zombie, pada i wstaje, tak w kolko.
Trzeba by leb ujebac mu chyba, czyli mi. Zebym muzyki nie mogl sluchac ^^


Mialo byc podsumowanie roku a nie bylo.
I chyba nie bedzie, bo w sumie to jakos wybitnie wiele notek tu nie ma!
Wiec mozecie sobie przejrzec sami wszystkie i bedzie podsumowanie ;]

Czas zaczac nowy rok! Tylko w jaki sposob?
Ogolem dostalem zlecenie na playliste,
Wiec tak sobie zasiaduje i przesluchuje wybierajac odpowiednie kawalki,
Ale mysle ze z tego nic nie bede wrzucal bo potem zamieszcze cala jak cos godnego wyjdzie ^^

Hmmm no nie wiem od czego zaczac naprawde!

To na start tak na chillu
Kamp! - Heats

Tuuruuruuruururuuuu tututurururuuuuu





















Dac w remixie czy bez? Niech bedzie bez.
Shock One - Polygon (ft.Reija Lee)

A zadanie dla chetnych obczaic sobie
remix Dirtyphonics





















Tutaj mimo dobrego kawalka mamy jeszcze fajny teledysk
Dansette Junior - Paranoid






















dalej dalej dalej co damy dalej?
Danny Byrd - Ill Behaviour feat I-Kay






















Cyantific & Logistics - Brighter Day









Pringles - Limited edition


Link 24.12.2010 :: 14:01 Komentuj (0)
Z racji ze dalej nie mam swojego sprzetu to blog dalej w zawieszeniu,
ale swiateczna notke sie doda ^^

W pierwszej kolejnosci chcialbym wszystkim zyczyc:
Wesolych, spokojnych i rodzinnych swiat.
Aby mila atmosfera roznosila sie wszedzie w kolo.
Poteznej wigilijnej wyzerki, wymarzonych prezentow pod choinka.
Dla rolkarzy niekonczacej sie zajawki,
Dla muzomaniakow kolejnych zasobow muzyki,
Dla ludzi z wydzialu lajtowych zaliczen,
Dla imprezowiczow najgrubszych imprez w nadchodzacym roku,
I kazdemu z osobna tego co sobie zyczy i spelnienia marzen ;]
I nie zapomnijmy o grubasnym sylwestrze!



Oczywiscie nie mogloby zabraknac muzyki,
Wiec lecimy i ide oswietlac chate! :P

Ostatnio trafilem na kawalki Dragonette i powiem ze sa calkiem w pytke!
Dragonette feat. Don Diablo - Animale

Swiateczne Pomaranczki!



Chcialbym jeszcze zamiescic jeden kawalek ktory znalazlem na www.electroclash.pl
Ale niestety jutub zablokowal ta mozliwosc wiec macie sam link:
Martin Solveig feat. Dragonette - Boys & Girls





















Kilka dni juz namietnie i bez przerwy katuje Hadouken![po raz kolejny], wiec tez sie cosik wrzuci
Dwa singielki mysle ze damy:
Hadouken! - Mecha Love























Hadouken! - Oxygen

1:17 <3






















Cullen - Easily Impressed (Calling In Sick Remix)
























Noi moze jeszcze ostatni wprost od laserowego kota!
Kings Of Leon - On Call (Grum Disco Remix)
























Albo jeszcze jedno... Taki secik drumowy
D&BTV LIVE -> Camo























Teraz naprawde na koniec, jak ktos ogladal dextera,
To ten kawalek moze ladnie wkrecic
Dexstep - Dexter Dubstep Blood Show's Over




W okolicach nowego roku machne jeszcze jedna note napewno z podsumowaniem roku,
A tak to nic nie bedzie az sprzetu wlasnego nie odzyskam ;]






Poprzednie Następne